Diversitate și incluziune: Fidia lansează „Manifestul pentru un limbaj incluziv”
Fidia a ales data de 21 mai, Ziua Mondială a Diversității Culturale, pentru a dezvălui Manifestul limbajului incluziv inaugural: zece principii directoare care servesc nu numai ca o inițiativă de comunicare, ci și ca un instrument pentru cultivarea unui loc de muncă mai deschis, mai respectuos și mai incluziv pentru colegii din întreaga lume.
Importanța zilei de 21 mai a fost subliniată și printr-un eveniment intern în cadrul căruia angajații Fidia au fost informați cu privire la Manifest, au explorat angajamentul companiei față de Diversitate și Incluziune și au descoperit obiectivele și evoluția proiectului.
Organizat în zece principii clare, Manifestul marchează primul pas în angajamentul Fidia față de comunicarea incluzivă. Acesta este conceput ca o referință declarativă pentru a ghida întreaga organizație către un limbaj și comportamente atente, care se aliniază cu cadrul general al valorilor corporative și consolidează angajamentul continuu al Fidia de a evolua alături de oamenii săi.
Descoperă cele zece principii.
Dezvoltat în colaborare cu Insana – agenția de comunicare a Edra S.p.A. axată pe domeniul sănătății – Manifestul nu este un regulament rigid, ci mai degrabă o busolă bazată pe valori, concepută pentru a însoți toți Oamenii Fidia de-a lungul călătoriei lor profesionale și pentru a contribui la construirea unui loc de muncă în care fiecare voce este auzită, respectată și reprezentată.
„Acest Manifest este expresia tangibilă a angajamentului nostru zilnic de a prețui oamenii”, spune Gianluca Magnani, Responsabil global pentru oameni și cultură în cadrul Fidia Farmaceutici. „Incluziunea nu ține doar de limbaj; se referă și la atitudini, alegeri și relații. Este o responsabilitate comună pe care ne propunem să o încorporăm în modul nostru de lucru, pentru a modela o cultură corporativă în care fiecare se simte recunoscut, respectat și împuternicit să aducă schimbări.”
Paola De Benedetti, Responsabilul departamentului de comunicare corporativă globală la Fidia Farmaceutici, adaugă: „Manifestul reprezintă o reflectare profundă a identității mărcii noastre și a poziționării noastre valorice. Acesta integrează prioritățile noastre DE&I și reafirmă angajamentul nostru față de evoluția continuă a comunicării noastre, a organizației noastre și a rolului esențial pe care comunicarea îl joacă în cadrul acestui ecosistem.”